folkevalgte Dietmar Schwalm

Kreistag i Hochsauerlandkreis

    Udtalelse om petitionen Erhalt der Geburtshilfe und Gynäkologie im St.Walburga Krankenhaus Meschede

    DIE LINKE sidst redigeret den 15-10-2016

      Jeg er enig / overvejende enig.
    ✓   Jeg støtter en anmodning i Parlamentet, hvis der er nok andre repræsentanter.
    ✓   Jeg går ind for en offentlig høring i det tekniske udvalg.
    ✓   Jeg går ind for en offentlig høring i Parlamentet / plenarforsamlingen.

    Ich bin für den Erhalt der Geburtshilfe und Gynäkologie im St.Walburga Krankenhaus Meschede, weil dieses Angebot von den Frauen zeitnah und ohne großen Aufwand erreichbar sein muss.

    Eine Spezialisierung in großen, weit abgelegenen Krankenhäusern ist nur dann sinnvoll, wenn es sich um Krankheiten handelt, die schwierig zu behandeln und die noch nicht vollständig erforscht sind.


Dietmar Schwalm
parti: DIE LINKE
Næste valg: 2020
Funktion : Fraktionsvorsitzender
Rapporter fejl i dataene

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu

openPetition International