valitud ametnikud Dietmar Schwalm

Kreistag sees Hochsauerlandkreis

    Arvamus petitsiooni kohta Erhalt der Geburtshilfe und Gynäkologie im St.Walburga Krankenhaus Meschede

    DIE LINKE viimati redigeeritud: 15.10.2016

      Olen nõus / valdavalt nõus .
    ✓   Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

    Ich bin für den Erhalt der Geburtshilfe und Gynäkologie im St.Walburga Krankenhaus Meschede, weil dieses Angebot von den Frauen zeitnah und ohne großen Aufwand erreichbar sein muss.

    Eine Spezialisierung in großen, weit abgelegenen Krankenhäusern ist nur dann sinnvoll, wenn es sich um Krankheiten handelt, die schwierig zu behandeln und die noch nicht vollständig erforscht sind.


Dietmar Schwalm
partei : DIE LINKE
Järgmised valimised: 2020
roll: Fraktionsvorsitzender
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd

openPetition rahvusvaheline