folks repræsentant Heike Pockrandt

Udtalelse om petitionen STOP! Unsinn Ortsumgehungsstraße Ginsheim!

Bündnis 90 / Die Grünen, sidst redigeret den 21.11.2018

Jeg er enig / overvejende enig.
Jeg støtter en anmodning i Parlamentet, hvis der er nok andre repræsentanter.
Jeg går ind for en offentlig høring i det tekniske udvalg.
Jeg går ind for en offentlig høring i Parlamentet / plenarforsamlingen.

Die Umgehungsstraße in Ginsheim ist schon lange ein Thema. Bündnis 90/Die Grünen haben sich schon seit vielen Jahren gegen dieses Bauprojekt gewehrt. Auch zu der Zeit als noch die SPD die Parlamentsmehrheit hatte und dieses Projekt befürwortete. Eine Umgehungsstraße ist nicht die Lösung der Verkehrsprobleme in Ginsheim. Diese Straße bringt wieder neue Probleme und Belastungen, deswegen "Keine Umgehungsstraße für Ginsheim".

Heike Pockrandt
parti: Bündnis 90 / Die Grünen
Fraktion: Bündnis 90 / Die Grünen
Næste valg: 2021
Funktion : Stadtverordnete
websted : https://www.gigu.de/sv_ginsheim_gustavsburg/de/Stadt%20&%20Rathaus/Politik%20&%20Organe/Stadtverordnetenversammlung/
Rapporter fejl i dataene

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu