valitud ametnikud Heinz-Günther Scheffer

Arvamus petitsiooni kohta Neue Kitabeiträge - Fair geht anders!

Fraktionslos, viimati muudetud 18.06.2019

Pole arvamust .
Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

. . . meine Haltung ist den Petitorinnen und Petitoren bekannt.

Orientiert u.a. an meinen politischen Freunden, den FREIEN WÄHLERN Bayerns, bin ich für die gänzliche Abschaffung der KiTa-Gebühren.

Dafür trete ich auch öffentlich ein.

Die Petition unterstütze ich ausdrücklich, und danke den Initiatorinnen und Initiatoren für ihr Engagement!

HG Scheffer
mobil: 0152 56 49 42 20

Arvamus petitsiooni kohta "Erhalt des Wasserspiegels der Werre im Zusammenhang mit dem geplanten Umbau des Bergertor Wehres"

Fraktionslos

viimati kirjutati 13.01.2018
vastamata

Heinz-Günther Scheffer
partei : Liste 2004
fraktsioon: Fraktionslos
Järgmised valimised: 2020
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd