förtroendevald Olaf Groth

Yttrande om petitionen Erhalt der Kleingartenanlagen KGV An`n Immendiek, Jägerbäk, Schöne Aussicht und Schutow

DIE LINKE

skrevs senast till den 2018-10-09
Obesvarat

Yttrande om petitionen Gegen den Stellenabbau bei der Norddeutschen Philharmonie Rostock.

DIE LINKE, senast redigerad 2017-04-07

Jag håller med / håller med till mesta del.
Jag stödjer ett beslut i parlamentet om tillräckligt många andra ställer sig bakom.
Jag stöder en offentlig utfrågning i tekniska nämnden.
Jag stödjer offentliga utfrågningar i riksdan.

Die Kultur und damit auch die Norddeutsche Philharmonie Rostock zu stärken sehe ich als Pflichtaufgabe des Landes und der Kommune. Der Abschluss der Zielvereinbarung besiegelte im Ergebnis einen Kulturabbau, weshalb ich mich schon damals und auch heute gegen den Inhalt der Vereinbarung wende und nunmehr eine Abänderung der Zielvereinbarung fordere.

Yttrande om petitionen Rostock: Die Schleuse am Mühlendamm darf nicht zugeschüttet werden!

DIE LINKE

Ej efterfrågad, ingen e-postadress tillgänglig

Olaf Groth - Utslag
parti: DIE LINKE
Grupp: DIE LINKE
Nästa val: 2024
Rapportera fel i uppgifterna

Bidra till att stärka medborgarnas delaktighet. Vi vill göra din oro hörd samtidigt som vi förblir oberoende.

Donera nu