Представител Stefan Baake

Изявление по петицията Wiembachallee erhalten - Altlasten beseitigen!

Bündnis 90/Die Grünen

последно писано на 08.06.2022 г.
неотговорен

Изявление по петицията Verhindern der Busspur Odenthaler Str. in Lev!

Bündnis 90/Die Grünen, последно редактирано на 12.11.2019 г.

Без коментар.

Die Kommunalpolitik ist in Zuständigkeiten geregelt. Zuständig für das Thema sind die Bezirksvertretung und der Bau- und Planungsausschuss. Ich gehe davon aus, dass Sie von unseren dortigen VertreterInnen eine Rückmeldung erhalten.

Изявление по петицията Die Strandbar Leverkusen muss bleiben!

Bündnis 90/Die Grünen, последно редактирано на 24.10.2019 г.

Аз се въздържам.

Ich möchte, dass die Strandbar weiter besteht. Nach meiner Kenntnis stellt kaum jemand die Existenz der Strandbar in Frage. Allerdings ist offen, wer die Strandbar ab dem nächsten Jahr betreibt. Hierzu soll es wohl eine Ausschreibung geben.

Изявление по петицията Offene Petition für den Erhalt des Museum Morsbroich

Bündnis 90/Die Grünen

последно писано на 07.04.2016 г.
неотговорен

Stefan Baake
страна : Bündnis 90/Die Grünen
фракция: Bündnis 90/Die Grünen
Нови избори: 2020
избирателен район: Leverkusen
Докладвайте грешки в данните

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега