Pro

Zakaj je peticijo vredno podpreti?

Die Entscheidung für die Parkraumregelung auf Grundlage einer Umfrage der Anwohner zu treffen halte ich für Klientelpolitik. Selbstverständlich will niemand eine zugeparkte Straße vor der Tür. Genausowenig würden wohl die Nachbarn eines Flughafens wollen, dass geflogen wird. Im Fall Parkzone würde ich mir von der Politik erhoffen, zuerst Alternativen zu schaffen (mehr Busse, Parkhaus o.ä., bessere S-Bahn-Anbindung bis weiter draußen, ...) und nicht zuerst einzuschränken.

vir:

4.5

0 protiargument
protiargument

Z objavo svoje objave sprejemam pogoje uporabe in politiko zasebnosti s openPetition . Žalitve, obrekovanja in neresnične navedbe dejstev bodo prijavljene.

Pomagajte okrepiti sodelovanje državljanov. Želimo, da bi bili vaši pomisleki slišani in hkrati ostali neodvisni.

Promovirajte zdaj