Pro

Kādi ir argumenti par labu petīcijai?

Best practice Bistita

Ich schäme mich für ein Europa, das seine humanitären Werte so verrät, wie das derzeit in vielen rumänischen Orten gegenüber Straßentieren der Fall ist. Außerdem verstößt das qualvolle Töten - meist ist es alles andere als "Euthanasie" - auch gegen die nationalen/lokalen Tierschutzgesetze. Also: erst "Kultur" leben (im Falle der Streunertierproblematik gibt es Geld und Aktivisten und best practice in Rumänien, zB Bistita in Siebenbürgen, und im EU-Ausland), dann "Kulturhauptstadt" werden!

Avots:

0.0

pretargumenti
Atbildēt ar pretargumentu

Publicējot savu ziņu, es piekrītu openPetition lietošanas noteikumiem un konfidencialitātes politikai . Tiks ziņots par apvainojumiem, apmelošanu un nepatiesiem faktiem.

Palīdziet stiprināt pilsoņu līdzdalību. Mēs vēlamies padarīt jūsu bažas dzirdamas un palikt neatkarīgiem.

Veiciniet tūlīt