Contra

Hvad er argumenterne imod petitionen?

Schweren Herzens muss ich als Linker abstand von so einer Petition nehmen. Fr. Petry hat erörtert was reguläre Praxis ist und wäre, wenn ein Volk eine Grenze schützt, und was für Konsequenzen daraus resultieren. Warum jemanden ein Bundesverdienstkreuz "wegnehmen", wenn jemand hypothetisch auf eine Frage Antwortet, die unbestritten gängige Praxis ist und auch wäre. Ich finde es Heuchelei, wenn man "wahre Worte" verteufelt, nur weil sie aus einer selbst mir unsympathischen Partei kommen (AfD)

Kilde:

2.9

0 modargumenter
Svar imod

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu