Pro

Kodėl verta paremti peticiją?

Den Virus leugnen ,ist glaube ich unangebracht. Genauere Angaben sind aber zu sperlich, Ausserdem frage ich mich warum die Totenzahl immer höher wird obwohl doch strenger Lockdown ist. Ich glaube viele sterben an Krankenhauskeimen, schon alleine weil das Personal noch weniger Zeit hat als vorher. Habe auf Sat 3 eine Dokumentation über Desinfektionsittel 2016 in Rumänien gesehen. Das Mittel war verdünnt und viele Menschen starben. Vielleicht sollte man das auch mal kontrollieren in Deutschland!

šaltinis:

2.5

Atsakykite argumentu prieš

Skelbdamas savo įrašą sutinku su naudojimo sąlygomis ir privatumo politika s openPetition . Bus pranešama apie įžeidimus, šmeižtą ir tikrovės neatitinkančius teiginius.

Padėkite stiprinti piliečių dalyvavimą. Norime, kad jūsų susirūpinimas būtų išgirstas išlikdami nepriklausomi.

Reklamuoti dabar