Contra

Kas prieštarauja šiai peticijai?

Schmarotzrer

Diese Menschen 'GEM' (ich nehme an das sich Menschen dahinter verbergen, obwohl ich ea kaum fassen kann, sind für ,ich da grüstte Schmrotzergezupel dass es gibt. Hier wird sich nur für gewinnbrigende Geschäft mit Musik und Video interessiert! Alle anderen (Autoren und Programmiere) sind monetärr nicht relevant und somit uninterresant. Hier ist der Rückschluss des Abschöpfens (Geldgier>) naheliegend. Wer also die GEMA als Schmarotzer bezeichnet irrt in keinster Weise.

šaltinis:

2.0

1 kontrargumentas
Parodykite kontrargumentus

Skelbdamas savo įrašą sutinku su naudojimo sąlygomis ir privatumo politika s openPetition . Bus pranešama apie įžeidimus, šmeižtą ir tikrovės neatitinkančius teiginius.

Padėkite stiprinti piliečių dalyvavimą. Norime, kad jūsų susirūpinimas būtų išgirstas išlikdami nepriklausomi.

Reklamuoti dabar