Pro

Vad talar för denna petition?

Cui bono??

Ich lese hier Kommentare von wahninnig verantwortungsvollen Menschen, die die Argumente der unsäglichen "Prüfungsmafia" und verantwortungsscheuen Bürokraten und Politikern zu den Ihren machen. Bitte die Statistik zu den BÖÖÖÖSEN Unfällen mit gelben Kurz-KZ oder auch den "Roten"! Wer hat hier mal wieder kostenlosen Urlaub oder nette weibliche Bewirtung bezahlt bekommen für diese Unfugentscheidung? Wer profitiert außer den Prüfern? Die Sicherheit scheint es nicht zu sein.

Källa:

3.8

0 motargument
Svara med ett motargument

Genom att publicera mitt inlägg accepterar jag användarvillkoren och sekretesspolicy för openPetition . Förolämpningar, förtal och oriktiga faktiska anklagelser rapporteras.

Bidra till att stärka medborgarnas delaktighet. Vi vill göra din oro hörd samtidigt som vi förblir oberoende.

Donera nu