Contra

Hvad er argumenterne imod petitionen?

Ich bin- wie viele Throtaer- für die Nordtangente. Throta wurde leider von mir falsch geschrieben. Stimmt. Das gilt nun als Argument, dass ich mich hier nicht zu äussern hätte. Das merkwürdige Argument zeigt, dass es bei einigen Ablehnern um Ideologie geht, nicht um eine Sach-Diskussion zu inhaltlichen Gedanken. Btw. Wohnhaft bin ich in Throta. Legasthenie. Bringen Sie bitte nicht sachfremde Argumente um ihre 'Gegner' lächerlich zu machen.

Kilde:

3.3

0 modargumenter
Svar imod

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu