Contra

Wat spreekt er tegen deze petitie?

Ich bin- wie viele Throtaer- für die Nordtangente. Throta wurde leider von mir falsch geschrieben. Stimmt. Das gilt nun als Argument, dass ich mich hier nicht zu äussern hätte. Das merkwürdige Argument zeigt, dass es bei einigen Ablehnern um Ideologie geht, nicht um eine Sach-Diskussion zu inhaltlichen Gedanken. Btw. Wohnhaft bin ich in Throta. Legasthenie. Bringen Sie bitte nicht sachfremde Argumente um ihre 'Gegner' lächerlich zu machen.

Bron:

3.3

0 tegenargumenten
Tegenspreken

Door mijn bericht te publiceren, accepteer ik de gebruiksvoorwaarden en privacybeleid van openPetition . Er wordt aangifte gedaan van beledigingen, laster en onware feiten.

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen