Contra

Какво се говори против петицията?

Alle SPD-Politiker als pädophil zu bezeichnen, finde ich schon ziemlich flach. Außerdem wurde Edathy nicht verurteilt, sondern muss ein Bußgeld zahlen. Das ganze hier artet aus in Verhaltensweisen aus dem Mittelalter, als Frauen verbrannt wurden, weil sie rote Haare hatten. Keiner von uns kennt auch nur ansatzweise die Akte von Edathy, weder die vom Gericht, noch die ärztliche. Also lasst uns keine Vor-Verurteilung aussprechen, wir leben in einem Rechtsstaat!

източник:

0.3

0 контрааргумента
Противоречат

С публикуването на публикацията си приемам Условията за използване и Политиката за поверителност на openPetition . Ще бъдат докладвани обиди, клевети и неверни твърдения за факти.

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега