Pro

Zbog čega je peticija vrijedna podrške?

Chapeau! Herr Steimle

Im November 1988 vorboten die DDR-Greise die Zeitschrift Sputnik. Ich weiß gar nicht mehr, ob sie zu weit rechts oder links war. Was ich weiß, ein Jahr später waren die Greise alle weg. Wer nicht in den monotonen Gesang z.B. Martinek/Naujoks https://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/ndr_talk_show/Ingo-Naujoks-und-Sven-Martinek,ndrtalkshow5386.html bei 15:30 - In der DDR, wissen wir alle, wurden um 8 die Bürgersteige hochgeklappt, gabe es eine Sorte Wurst, eine Sorte Käse, eine Sorte Schin... - einstimmt und sich unter spürbaren Konsequenzen nicht instrumentalisieren lässt: Chapeau! Herr Steimle

Izvor:

2.7

Odgovori protuargumentom

Objavljivanjem svog posta prihvaćam Uvjete korištenja i Pravila privatnosti s openPetition . Uvrede, klevete i neistinite izjave bit će prijavljene.

Pomoć jačanju građanske participacije. Želimo da vaše zabrinutosti budu saslušane dok ne postanete neovisni.

Podržite