Pro

Kodėl verta paremti peticiją?

dekadenz

ich unterstütze diese petition, da ich homo systemisch in etwa so toll finde wie zoo-/necro-/pädophilie und mir diese linksgrüne moralnegierende genderidiologie zutiefst widerstrebt. homo hat für mich eine brückenfunktion um angesprochene sex/ehe mit tieren/toten/kindern gesellschaftsfähig zu machen. die negierung des normalen um es dem rassistischen gleichzusetzen und das unnormal als legitim zu instutionieren, ist für mich der beginn der dekadenz einer gesellschaft.

šaltinis: <a href="http://www.gruene-jugend.de/node/26182" rel="nofollow">www.gruene-jugend.de/node/26182</a>

1.8

2 kontrargumentų
Parodykite kontrargumentus

Skelbdamas savo įrašą sutinku su naudojimo sąlygomis ir privatumo politika s openPetition . Bus pranešama apie įžeidimus, šmeižtą ir tikrovės neatitinkančius teiginius.

Padėkite stiprinti piliečių dalyvavimą. Norime, kad jūsų susirūpinimas būtų išgirstas išlikdami nepriklausomi.

Reklamuoti dabar