Rajon : Rodgau
Sukses
Të drejtat e kafshëve

Ein Bolzplatz direkt an der Pferdekoppel in Rodgau Hainhausen? Nein, Danke!

Kërkuesi jo publik
Peticioni drejtohet tek
Bürgermeister Jürgen Hoffmann
228 Mbështetëse 180 në Rodgau

Peticioni ka kontribuar në suksesin

228 Mbështetëse 180 në Rodgau

Peticioni ka kontribuar në suksesin

  1. Filluar 2019
  2. Mbledhja mbaroi
  3. Paraqitur
  4. Dialog
  5. Sukses

Peticioni ishte i suksesshëm!

29.09.2019, 13:29

Liebe Unterstützer,

Die Stadt Rodgau ist auf uns aufmerksam geworden. Am Freitag haben wir eine Einigung mit der Stadt erzielen können. Es wird ein hoher Ballfangzaun in Richtung unserer Koppel errichtet und außerdem noch heimische Bäume gepflanzt.
Wir danken euch alle für eure Unterstützung! Durch eure Unterschrift und Verbreitung wurde die Stadt so schnell auf uns aufmerksam!

Nochmal ein dickes Dankeschön! :)

Liebe Grüße
Kirsten
Judith
Jenny
& Sarah


Ndihmoni në forcimin e pjesëmarrjes së qytetarëve. Ne duam t'i bëjmë shqetësimet tuaja të dëgjohen dhe të mbeten të pavarura.

dhuroni tani