Piirkond : Markdorf
Kultuur

Ein Hotel im Bischofsschloss in Markdorf

Avaldaja ei ole avalik
Petitsioon on adresseeritud
Bürgermeister Georg Riedmann
633 Toetav 424 sees Markdorf

Dialoog lõpule viidud

633 Toetav 424 sees Markdorf

Dialoog lõpule viidud

  1. Algatatud 2017
  2. Kogumine valmis
  3. Esitatud
  4. Dialoog
  5. Lõppenud

22.03.2018 11:07

Liebe Petitionsmitglieder,

wir haben die ganzen Umstände mit dem Bischofsschloss nun dem Bund der Steuerzahler zur Aufnahme in deren Schwarzbuch der Steuerverschwendung gemeldet. Auch der Fernsehserie "Mario Bart deck auf" habe ich den Fall mal geschildert. Schau wir was daraus wird,

Die Initiative Bischofsschloss hat eine tolle Homepage erstellt: www.initiative-bischofsschloss.de/ . Die möchte ich Ihnen ans Herz legen.

MFG

Thomas Schalski


Selle teema kohta lähemalt Kultuur

9 936 allkirjad
73 päeva ülejäänud
6 389 allkirjad
12 päeva ülejäänud

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd