Region: Germany
Civil rights

Ich wähle 2017 DIE LINKE, wenn die Partei Sahra Wagenknecht als Bundeskanzlerkandidatin nominiert.

Petitioner not public
Petition is directed to
Partei, DIE LINKE
1,874 supporters 1,804 in Germany

The petition was withdrawn by the petitioner

1,874 supporters 1,804 in Germany

The petition was withdrawn by the petitioner

  1. Launched 2016
  2. Collection finished
  3. Submitted
  4. Dialogue
  5. Failed

03/12/2017, 23:54

Ich habe die Dauer der Petition von 180 Tage auf 90 Tage verkürzt, weil abzusehen war, dass das Quorum von 110.000 Unterschriften unmöglich zu erreichen war.
Nach 86 Tagen wurden nur 2% des Quorums erfüllt = 1.865 Unterschriften.


Neuer Sammlungszeitraum: 3 Monate


Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now