Byggeri

Keine weitere Brücke über den Osterbekkanal in Hamburg-Barmbek, Bereich Maurienstraße

Petitioner ikke offentlig
Petitionen behandles
Bezirksamt HH-Nord
510 Støttende 358 i Bezirk Hamburg-Nord

Indehaveren af petitionen indgav ikke petitionen.

510 Støttende 358 i Bezirk Hamburg-Nord

Indehaveren af petitionen indgav ikke petitionen.

  1. Startede 2019
  2. Samlingen er afsluttet
  3. Indsendt
  4. Dialog
  5. Mislykket

01.07.2019 20.00

Liebe Unterstützende!

Zunächst: DANKE!

Morgen Di 2.7. gegen Mittag hat sich der NDR (TV) angekündigt und würde gerne auch mit einigen Anwohnern sprechen - wer hat spontan Zeit und Interesse? Bitte bei mir melden, ich versuche noch, die Uhrzeit genauer abzustimmen

Herzliche Grüße

Gabriele


Mere om dette emne Byggeri

4.966 Underskrifter
256 dage resterende

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu