Regija: Njemačka
Uspjeh
Zaštita okoline

Korbacher Resolution der Bürgerinitiativen gegen Fracking

Podnositelj peticije nije javan
Peticija je upućena na
Bundestag und Länderparlamente
74.714

Peticija je prihvaćena.

74.714

Peticija je prihvaćena.

  1. Pokrenut 2013
  2. Zbirka završena
  3. Poslato
  4. Dijalog
  5. Uspjeh

Peticija je uspješna!

Pročitajte vijesti

06. 11. 2014. 12:06

Guten Tag allerseits,

im vergangenen Monat konnten wir die Petition zur Korbacher Resolution auf der Umweltministerkonferenz in Heidelberg übergeben.

Hier ein kleiner Pressespiegel zu der Übergabe:

www.gegen-gasbohren.de/2014/10/25/heidelberg-90-tausend-unterschriften-gegen-fracking-uebergeben/

www.wn.de/Muensterland/Kreis-Warendorf/Drensteinfurt/1764771-Unterschriften-werden-in-Heidelberg-uebergeben-90-000-Stimmen-gegen-Fracking

www.wa.de/lokales/drensteinfurt/buergerinitiative-uebergibt-unterschriften-gegen-fracking-4223671.html

www.rusted-moon.com/2014/10/neil-young-shirts-fracking-deutschland.html

www.wir-gegen-fracking.de/article.php?articleId=403


Vielen Dank an alle, die unterzeichnet haben.

Jürgen Blümer


Pomoć jačanju građanske participacije. Želimo da vaše zabrinutosti budu saslušane dok ne postanete neovisni.

Podržite