Eredmény
A Gegen die familienfeindliche Geschwisterkindgebührenordnung der Kinderbetreuung Oer-Erkenschwick petíció képe
Család

Gegen die familienfeindliche Geschwisterkindgebührenordnung der Kinderbetreuung Oer-Erkenschwick

A petíció benyújtója nem nyilvános
A petíció címzettje
Bürgermeister Hans-Joachim Menge
306 Támogató 196 -ban,-ben Oer-Erkenschwick

A beadványt elfogadták.

306 Támogató 196 -ban,-ben Oer-Erkenschwick

A beadványt elfogadták.

  1. Indított 2014
  2. A gyűjtés befejeződött
  3. Benyújtott
  4. Párbeszéd
  5. Eredmény

A petíció sikeres volt!

Olvassa el a híreket

2015. 08. 07. 9:52

Liebe Unterzeichner,
ich möchte mich herzlich für die Unterstützung bedanken. Ab dem 01.08.2015 ist die Geschwisterkindregelung, auch für Kinder die noch die Kita besuchen, für die OGS wieder eingeführt worden. Das nenne ich Erfolg :-)
Uns liegt der 0 Euro Bescheid schon vor.

Ich wünsche noch schöne Ferien und einen guten Start in der Schule :-)
Liebe Grüße
Katrin


Segítsen a polgári részvétel erősítésében. Szeretnénk, hogy petíciója figyelmet kapjon és független maradjon.

Adományozzon most