Kompromis for at modsætte sig petitioner

Hvordan kan en balance mellem interesser se ud, der tager hensyn til begge parters behov? Hvordan kan alle involverede og berørte mennesker tjene penge på denne eksisterende konflikt?

For hvert petition er pro-argumenterne for den respektive petitiondedebat listet til venstre og højre. Der er plads til kompromisforslag i midten. Vægtningen af kompromisidéerne er baseret på den maksimale enighed for alle involverede.

Andragendes miniaturebillede

S28 - Nein, Donk(e)! - S28 nur mit Sinn!

Pro

Hvorfor er petitionen værd at støtte?

Skriv argument

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

Raumplan

Eine Regionalbahn oder S Bahn von Kaarst nach Mönchengladbach vermeidet viel Individualverkehr und macht die angrenzenden Unterzentren attraktiver. Eine Abwägung der Routenführung zum Erhalt der Natur sicherlich notwendig, aber wenn diese Trasse immer im Raumplan stand ist das Argument der Anwohner eher schwach, wenn sie den Erhalt der Umwelt vorschieben...

Kilde: Selbst

2.8

1 modargument
Vis modargumenter

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

S38- eine weitere genehmigte Belastung für die Bürger?

Ich lebe mein Leben lang in Neuwerk und es ist schon auffällig, wie Politiker in MG aktiv dazu beitrugen und immer noch beitragen, dass Neuwerk zu einem unerträglich laut werdenden Verkehrsdrehkreuz entwickelt wurde, die Natur durchschnitten von Verkehrswegen aller Art mit Belastungen für die BewohnerInnen, die ein Leben in manchen Ecken immer unattraktiver machen. Liegt das daran, dass die politischen VertreterInnen aus Neuwerk keinen Einfluss haben und die wirklichen Entscheider in Stadtteilen leben, die natürlich, gepflegt, grün und schön gehalten werden?

Kilde:

2.3

1 modargument
Vis modargumenter

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

compromise

Mødes på midten

Kompromiss

Foreslå et nyt kompromis

foreslå et kompromis
Andragendes miniaturebillede

JA zur S28 in Mönchengladbach

Pro

Hvorfor er petitionen værd at støtte?

Skriv argument

Ved at udgive mit indlæg accepterer jeg vilkår for brug og privatlivspolitik for openPetition . Fornærmelser, bagtalelser og usande faktiske holdninger bringes til kendskab.

Es ist einfach peinlich ...

Peinlich ist die Situation, dass Großstädte wie Mönchengladbach ähnlich wie Aachen über kein gut aufgebautes Schienennetz verfügen, geschweige mehrerer S-Bahn- Haltepunkte, die ein zügiges Durchfahren der Stadt erst möglich machen. Es ist ein riesen 'Kardinalfehler' gewesen, zudem das Tramnetz abzureißen ... mit den heutigen Garnituren sind Stadtbahnen zudem viel leistungsfähiger, als Linienbusse. Fakt ist: ohne den Schienenverkehr und einer deutlichen Verbesserung zu früher werden die Straßen vom MIV nicht entlastet werden !!!

Kilde:

0.0

Hjælp med til at styrke borgerdeltagelse. Vi ønsker at gøre dine bekymringer hørt, mens du forbliver uafhængig.

Donere nu