Kraj : Berlín

3. Podanie
  4. Dialóg s príjemcom
  5. Rozhodnutie

Súhlasím s tým, že moje údaje budú uložené . Rozhodujem o tom, kto uvidí moju podporu. Tento súhlas môžem kedykoľvek odvolať .

Nach dem Willen der Senatsverwaltung für Bildung sollen im Land Berlin Schulkinder am 2. und 3. Januar 2025 (Donnerstag und Freitag) in die Schule. Das ist echt keine gute Idee!
Wir setzen uns dafür ein, dass diese beiden Tage den Weihnachtsferien zugeschlagen werden und an anderen Stellen im Schuljahr eingespart werden. Zum Beispiel zum Beginn der Sommerferien.
Wir jungen Leute (aber bestimmt auch die Lehrerinnen und Lehrer) brauchen die Weihnachtsferien. Weihnachten und Silvester sind keine Erholung. Und wer beim Jahreswechsel spät ins Bett geht, kann nicht einen Tag später wieder früh in der Schule sitzen. Erst Recht nicht, wenn es sich um einen Donnerstag und Freitag handelt. Echter Unterricht ist hier doch gar nicht möglich.

Dôvody

Gönnt den Menschen an den Schulen ein paar Tage längere Weihnachtspause. Und knappst diese Urlaubstage lieber an anderer Stelle ab, wo sie nicht so dringend gebraucht werden.

Ďakujem za vašu podporu, Max Pabst von Berlin
Otázka pre iniciátora

Odkaz na petíciu

Obrázok s QR kódom

Odtrhávací lístok s QR kódom

stiahnuť (PDF)

Teraz preložiť túto petíciu

Nová jazyková verzia

rozprava

Zatiaľ žiadny argument PRO.

Zatiaľ žiadny argument CONTRA.

Nástroje na šírenie petície.

Máte svoj vlastný web, blog alebo celý webový portál? Staňte sa obhajcom a multiplikátorom tejto petície. Máme bannery, widgety a API (rozhranie), ktoré sa dajú vložiť na vaše stránky. K nástrojom

Teraz preložiť túto petíciu

Nová jazyková verzia

Pomôžte posilniť občiansku účasť. Chceme, aby boli vaše obavy vypočuté a nezávislé.

Propagovať teraz