volksvertegenwoordiger Bettina Hartwig-Labs

Standpunt over de petitie Fröndenberger Bürger gegen die Erhöhung der Grundsteuer in Fröndenberg!

CDU, laatst bewerkt op 28-04-2016

Ik ben het (overwegend) eens.
Ik ondersteun de aanvraag in het parlement, als er zich genoeg andere vertegenwoordigers aansluiten.

Ich unterstütze die Forderung der Petition, obwohl ich wenig Hoffnung habe, die Entscheidung ändern zu können und Alternativen zu finden.
Die Zuweisungen der rot-grünen Landesregierung, die den ländlichen Raum benachteiligen, beobachten wir schon lange mit Sorge.

Bettina Hartwig-Labs
Politieke partij: CDU
fractie: CDU
herverkiezing: 2020
Fout in de gegevens melden

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen