valitud ametnikud Günther Langer

Arvamus petitsiooni kohta Bürgerinitiative für die Erhaltung des Naherholungsgebietes Numbach

UWG, viimati muudetud 03.09.2019

Olen nõus / valdavalt nõus .
Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

Seid Jahren Kämpfe ich für den Erhalt des Naherholungsgebietes-Numbach. Als Vertreter der UWG im Rat der Stadt Siegen habe ich Ja auch einige Anträge gestellt, die Mehrheitlich auch angenommen worden sind!! Leider hat es an der Umsetzung gefehlt.
Das Verkehrsgutachten lehnt die UWG Fraktion klar ab. Hier sind zu viele Fragen offen!!

Günther Langer
fraktsioon: UWG
Järgmised valimised: 2020
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd