edustaja Jürgen Coße

Mielipide vetoomuksesta Erhaltet des Steinfurter Krankenhauses

SPD viimeksi muokattu 04.05.2016

Päätös perustuu ryhmän päätökseen
Olen samaa mieltä / enimmäkseen samaa mieltä.

Wenn der Landkreis Steinfurt quasi das Universitätsklinikum Münster (UKM) in Borghorst bekommen kann und die Abteilung für Psychosomatik und Psychiatrie von Laer und Altenberge an den Standort Emsdetten verlagert wird - dann ist das neben der Sicherung der Grundversorgung noch ein Grund mehr mit Ja zu stimmen. Das habe ich am 25.04.2016 in der Kreistagssitzung auch gemacht.

Jürgen Coße
Poliittinen puolue: SPD
Seuraavat vaalit: 2020
Wikipedia: https://de.wikipedia.org/wiki/Jürgen Coße
Ilmoita tiedoissa olevista virheistä

Auta vahvistamaan kansalaisten osallistumista. Haluamme saada huolesi kuuluviin ja pysyä itsenäisinä.

Lahjoita nyt