изборни длъжности Markus Fabi

Stadtrat в / след Ансбах

    Становище относно петицията Bürgerinitative "Das Eyber KliMA" – Rettet das Naherholungsgebiet Klingenweiher!

    SPD, последна редакция на 10.04.2021

      Съгласен съм / предимно съм съгласен.
    ✓   Подкрепям публично изслушване в Техническия комитет.
    ✓   Подкрепям публично изслушване в Парламента / пленарно заседание.

    Die Entscheidungsgrundlage ist ein Beschluss der SPD-Fraktion Stadt Ansbach.
    Wir von der Fraktion der SPD wollen uns herzlich für das Engagement der Bürgerinitiative „Das Eyber KLIMA“ bedanken. Auch wir sehen die Gebiete Klingenweiher, Eichenbachtal und Dombachtal als schützenswerten Bereich an, nicht nur als Naherholungsgebiet, sondern auch zum Erhalt der Natur und der Artenvielfalt. Im Rahmen des geplanten Wohngebiets Pfaffengreuth-Nord wollen wir uns dafür aussprechen entsprechend Schutzbereiche und Ausgleichsflächen einzuhalten und zu schaffen. Eine Tangente ist für dieses Bauprojekt nach unserem Kenntnisstand nicht geplant, darüber hinaus werden wir uns bei der Fortschreibung des Flächennutzungsplans auch für eine Streichung einsetzen.

    Покажи повече


Markus Fabi
страна : SPD
фракция: SPD
избори: 2026
функция: Stadtrat
Подаване на сигнал за грешки в данните

Помощ за засилване на гражданското участие. Искаме да направим вашите опасения изслушани, оставайки независими.

Популяризирайте сега

openPetition е да направи свободен и с нестопанска цел платформа, на която гражданите на обща загриженост в обществото, организира и участва в диалог с политиката.

openPetition International