rahvaesindaja Silke Schneider

Stadtrat sees Siegen

    Arvamus petitsiooni kohta Bürgerinitiative für die Erhaltung des Naherholungsgebietes Numbach

    DIE LINKE, viimati redigeeritud: 9.9.2019

    Otsus põhineb grupi fraktsiooni DIE LINKE otsusel
      Olen nõus / valdavalt nõus .

    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

    www.die-linke-siegen-wittgenstein.de Ich lehne die Ansiedelung von Timberjackes ab, weil die verkehrliche Anbindung zu nicht überwindbaren Problemen für die Anwohner des Siegener Westen führt. Dem entsprechend habe ich mich in den Ausschüssen geäußert und abgestimmt. Ich bin als Stadtverortnete der Fraktion Die Linke im Rat der Stadt Siegen im Verkehrsausschuss und im Bezirksausschuss gewesen. Außerdem habe ich auch im Vorfeld bei der Beratung in allen Ausschüssen und im Rat gegen die Ansiedelung dieser Systemgastronomie gestimmt, weil eine solche Ansiedelung nicht in dieses Gebiet passt.


Silke Schneider
partei : DIE LINKE
fraktsioon: DIE LINKE
Järgmised valimised: 2020
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd

openPetition rahvusvaheline