Predstavnik ljudi Silke Schneider

Stadtrat v Siegen

    Mnenje o peticiji Bürgerinitiative für die Erhaltung des Naherholungsgebietes Numbach

    DIE LINKE, nazadnje urejeno dne 201999

    Odločitev temelji na odločitvi skupine DIE LINKE
      Strinjam se / pretežno se strinjam.

    ✓   Podpiram javno obravnavo v tehničnem odboru.
    ✓   Podpiram javno predstavitev v Parlamentu / na plenarnem zasedanju.

    www.die-linke-siegen-wittgenstein.de Ich lehne die Ansiedelung von Timberjackes ab, weil die verkehrliche Anbindung zu nicht überwindbaren Problemen für die Anwohner des Siegener Westen führt. Dem entsprechend habe ich mich in den Ausschüssen geäußert und abgestimmt. Ich bin als Stadtverortnete der Fraktion Die Linke im Rat der Stadt Siegen im Verkehrsausschuss und im Bezirksausschuss gewesen. Außerdem habe ich auch im Vorfeld bei der Beratung in allen Ausschüssen und im Rat gegen die Ansiedelung dieser Systemgastronomie gestimmt, weil eine solche Ansiedelung nicht in dieses Gebiet passt.


Silke Schneider
stranka: DIE LINKE
skupina: DIE LINKE
volitve: 2020
Prijavite napake v podatkih

Pomagajte okrepiti državljansko udeležbo. Želimo, da se vaše skrbi zaslišijo, vendar ostanemo neodvisni.

Promocija zdaj

openPetition International