representative Thomas Schlick

Opinion on the petition Erhalt des Schwefelbades in Fallersleben als Therapiezentrum

AfD, last edited on 05/15/2024

Group decision published by Egbert Diekmann. The basis of decision was a resolution of the faction AfD

I agree / agree mostly.
I´ll support the request if there will be enough other representives joining.
I support a public hearing in the technical committee.
I support a public hearing in the parliament/plenum.

Nach dem Wegfall des Therapiebeckens im Wolfsburger Klinikum, ist der Erhalt des Schwefelbades dringend notwendig. Eine Vergabe an einen Investor sichert weder die Arbeitsplätze der Angestellten noch ist sie Förderlich für die Sicherstellung der vielen Patienten, die auf diese Einrichtung angewiesen sind. Da ich selbst betroffen bin und weiß wie hoch die Auslastung ist, kann ich dem Erhalt und der Unterstützung durch die Stadt nur dringend empfehlen.

Thomas Schlick
party: AfD
Faction: AfD
Next election: 2021
Role: Fraktionsvorsitzender
Report errors in the data

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now