Gutmenschen für Schäden durch Fremde (Ausländer) haftbar machen

The petition was blocked due to violation of our terms of use.
Petitions that violate the Terms of Use of openPetition will be terminated and are no longer publicly available.

Reason for blocking

Offensive, degrading and discriminatory petitions will be terminated and blocked. This includes but is not limited to insulting, degrading and discriminating against individuals or groups of individuals who are grouped or self-assigned according to one or more of the following criteria: Gender, religious affiliation, faith, origin, culture, appearance, disability, marital status, sexual orientation or language.

Betreffend: "[...] von einem Fremden (Person mit Migrationshintergrund) geklauten Euro oder geklauten Gegenstand muss ein Gutmensch der beklauten Person ersetzen."/ Für jede vergewaltigte Deutsche Frau muss ein fremdenfreundlicher Politiker oder sonstiger Gutmensch, der sich für noch mehr Fremde und deren Bleiberecht einsetzt [...]/ Für jede vergewaltigte Deutsche Frau muss ein fremdenfreundlicher Politiker oder sonstiger Gutmensch [...] - Die Petition verurteilt alle Asylsuchenden und Personen mit Migrationshintergrund pauschal als kriminell. Dies stellt eine Diskriminierung dar.