Technology Burner

Die Petition wurde wegen Nichtbeachtung der Nutzungsbedingungen gesperrt.
Petitionen, die gegen die Nutzungsbedingungen von openPetition verstoßen, werden beendet und sind nicht mehr öffentlich findbar.

Grund der Sperrung

Petitionen mit direkter oder indirekter Werbung für eigene Produkte, Dienstleistungen oder Parteien werden beendet. Petitionen mit direkter oder indirekter Werbung für Parteien sind zulässig, wenn die Partei die Petition selbst gestartet hat. Petitionen, die von Sympathisanten oder Mitgliedern einer Partei gestartet werden und direkte oder indirekte Werbung für Parteien enthalten sind nicht zulässig.

Text der Petition

Many of the world’s most popular marketplaces target international audiences, giving you a way to sell your products abroad and gain exposure across borders without breaking the bank. Amazon is strong in multiple regions but successful in regional marketplaces, such as MercadoLibre in Latin America and Rakuten in Japan.

The explosion of marketplaces means destinations for practically all kinds of niche interests, from fashion to pet supplies to sustainable products. If you find the correct niche market, you can expose your products to many customers looking for what you have to sell. Read More:- Technology Burner

I am James Leo working for technologyburner as a PR consultant. With more than six years of experience in the PR and Digital Industry, helping teams achieve goals by streamlining the process. READ MORE:- technologyburner