Piirkond : Kiel
Pilt petitsioonist Wir wollen, dass die Ostseehalle  auch wieder so heißt !!!!

Wir wollen, dass die Ostseehalle auch wieder so heißt !!!!

Avaldaja ei ole avalik
Petitsioon on adresseeritud
Oberbürgermeister
49 Toetav

Avaldaja võttis petitsiooni tagasi

49 Toetav

Avaldaja võttis petitsiooni tagasi

  1. Algatatud 2013
  2. Kogumine valmis
  3. Esitatud
  4. Dialoog
  5. Ebaõnnestus

Echte Kieler würden sagen, das war eine Schnapsidee, die Ostseehalle in Sparkassenarens umzubenennen.

Deshalb starten wir diese Petition und fordern die Kieler Stadtvertreter auf:

Gebt uns unsere * Ostseehalle* wieder !!!!

Selgitus

Echte Kieler würden sagen, das war eine Schnapsidee, die Ostseehalle in Sparkassenarens umzubenennen. In den Köpfen der Kieler Bevölkerung hat sich dieser Name nie durchsetzen können, denn es war, es ist und es bleibt für uns Alle die * Ostseehalle !!!

Deshalb starten wir diese Petition und fordern die Kieler Stadtvertreter auf:

Täname Teid toetuse eest

Link petitsioonile

Pilt QR-koodiga

QR-koodiga ärarebitav lipik

lae alla (PDF)

uudised

arutelu

loool

vastu-argumenti veel pole.

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd