Представител Julie Kohlrausch

Bremische Bürgerschaft в / след Бремен - Елиминиран

Член на комисиите:

Изявление по петицията Vorfahrt für Bildung!

FDP, последно редактирано на 02.05.2017 г.

Съгласен съм/до голяма степен съм съгласен.
Ще подкрепя предложение в парламента, ако се присъединят достатъчно други представители.
Подкрепям публично изслушване в техническата комисия.

Bereits seit Jahrzehnten hat Bildung in Bremen leider nicht die notwendige Priorität bei den politischen Entscheidungsträgern genossen. Es ist leider bereits fünf nach zwölf und spätestens jetzt muss ein Umdenken in der Bildungspolitik erfolgen. Die jahrelangen Versäumnisse zeigen sich heute in schlechten Bildungsrankings und maroden Schulen. Es ist Aufgabe der Politik, den Kurs neu auszurichten und die notwenidigen Mittel bereitzustellen, damit das Schiff nicht sinkt. Deshalb, und auch weil ich lange selbst im Bremer Schuldienst tätig war, unterstütze ich diese Petition.

Julie Kohlrausch - Елиминиран
страна : FDP
фракция: FDP
Избран на: 22.05.2011
Нови избори: 2023
избирателен район: Bremen
функция: Fraktion (Bildungs-, Schulpolitische Sprecherin), Fraktion (Kinder-, Jugendpolitische Sprecherin)
Wikipedia: https://de.wikipedia.org/wiki/Julie Kohlrausch
Докладвайте грешки в данните

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега