rahvaesindaja Manuela Förster

Arvamus petitsiooni kohta Der Kampf um den Badepark Berenbostel 2.0

SPD viimati muudetud 20.06.2016

Olen nõus / valdavalt nõus .
Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

Seit fast 30 Jahren konnte ich auf meiner Terrasse im Sommer das fröhliche Lachen und Kreischen der Kinder im Badepark hören. Kinderlärm ist Zukunftsmusik! Und nun? Totentanz! Wo sollen die Kinder jetzt schwimmen lernen?
Und das wunderschöne Freigelände! Der Bürgerpark ist der eine und der Badepark war der andere grüne Lungenflügel für Berenbostel. Das Gelände und das Freibad müssen erhalten bleiben!

Manuela Förster
partei : SPD
Järgmised valimised: 2021
roll: Ratsmitglied
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd