Predstavnik Michaela Michalowitz

Izjava o peticiji Krankenhaus Lehrte erhalten!

CDU nazadnje urejeno 14. 12. 2014

Se strinjam/večinoma se strinjam.
Podprl bom predlog v parlamentu, če se bo pridružilo dovolj drugih predstavnikov.

Ich kann einer Schließung nicht zustimmen, da für mich keine Transparenz hinsichtlich der wirtschaftlichkeit der einzelnen Häuser des KRH vorliegt. Zentralisierung auf wenige Häuser verbunden mit Neubau scheint für die Geschäftsleitung des KRH die alternativlose Lösung! Ich meine jedoch, dass unbedingt Alternativen gesucht werden müssen!

Michaela Michalowitz
Politična stranka: CDU
Nove volitve: 2021
funkcijo: Vertreterin des Regionspräsidenten
Prijavite napake v podatkih

Pomagajte okrepiti sodelovanje državljanov. Želimo, da bi bili vaši pomisleki slišani in hkrati ostali neodvisni.

Promovirajte zdaj