valitud ametnikud Oliver Rühl

Stadtrat sees Ansbach

    Arvamus petitsiooni kohta Bürgerinitative "Das Eyber KliMA" – Rettet das Naherholungsgebiet Klingenweiher!

    Bündnis 90/Die Grünen, viimati redigeeritud: 12.3.2021

      Olen nõus / valdavalt nõus .
    ✓   Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
    ✓   Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

    Ich unterstütze den Antrag, auch wenn sich nicht genügend Vertreter*innen anschliessen. Wir benötigen eine breite Debatte über die Punkte aus der Petition, aber allgemein über das Thema Flächenverbrauch, wieviel Straßen benötigen wir, Grenzen des Wachstums Ansbachs, aber auch wie schaffen wir genügend Wohnraum. Es ist gut das die Debatte von aussen angestoßen wird. Ich habe nur wenig Hoffnung, dass das Gremium Stadtrat diesen notwendigen Debatten ausreichend Zeit widmet. Leider. Umso wichtige ist die Initiative für unserer Stadt.


Oliver Rühl
partei : Bündnis 90/Die Grünen
fraktsioon: Bündnis 90/Die Grünen
Järgmised valimised: 2026
roll: Stadtrat
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd

openPetition rahvusvaheline