Representant Oliver Schatta

Uttalelse om kampanjen Beibehaltung der aktuellen Regelung von Krippe, Kita & Hort Gebühren der Stadt Braunschweig!

CDU, sist redigert 28.04.2016

Jeg er enig/for det meste enig.
Jeg vil støtte et forslag i Stortinget hvis nok andre representanter slutter seg til.
Jeg støtter en offentlig høring i teknisk utvalg.
Jeg støtter en offentlig høring i Stortinget/plenum.

Als mir diese Petition vor einigen Wochen bekannt wurde, habe ich mich sofort entschieden mitzustimmen.
Ich halte es für richtig, dass die Gebühren für die Kindergärten nicht wieder eingeführt werden. Dafür setzte ich mich gerne im Fachausschuss und im Rat der Stadt Braunschweig ein!

Bidra til å styrke innbyggermedvirkning. Vi ønsker å gjøre dine bekymringer hørt samtidig som vi forblir uavhengige.

Markedsfør nå