valitud ametnikud Oliver Schatta

Arvamus petitsiooni kohta Beibehaltung der aktuellen Regelung von Krippe, Kita & Hort Gebühren der Stadt Braunschweig!

CDU, viimati muudetud 28.04.2016

Olen nõus / valdavalt nõus .
Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

Als mir diese Petition vor einigen Wochen bekannt wurde, habe ich mich sofort entschieden mitzustimmen.
Ich halte es für richtig, dass die Gebühren für die Kindergärten nicht wieder eingeführt werden. Dafür setzte ich mich gerne im Fachausschuss und im Rat der Stadt Braunschweig ein!

Oliver Schatta
partei : CDU
fraktsioon: CDU
Järgmised valimised: 2021
Wikipedia: https://de.wikipedia.org/wiki/Oliver Schatta
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd