Представител Rudolf Gessner

Kreistag в / след Landkreis St. Wendel - Елиминиран

Изявление по петицията Unsere Schule muss bleiben! Rettet das Arnold-Janssen-Gymnasium in St. Wendel!

CDU, последно редактирано на 28.04.2016 г.

Съгласен съм/до голяма степен съм съгласен.
Ще подкрепя предложение в парламента, ако се присъединят достатъчно други представители.
Подкрепям публично изслушване в техническата комисия.
Подкрепям публично изслушване в парламента/пленарна зала.

Das AJG ist für die Bildungslandschaft im Landkreis St. Wendel eine sehr bedeutende Einrichtung. Die Schließung dieser Schule würde eine Lücke hinterlassen, die durch andere Schulen nicht geschlossen werden kann..
Ich sehe hier in erste Linie die Kirche in der Pflicht, diese Schule, in der die Werteorientierung oberste Priorität hat, vor der Schließung zu retten. Gerade der Kirche müsste es ein besonderes Anliegen sein, diese Schule zu erhalten, weiterzuentwickeln und basierend auf christlichen Grundwerten ein eigenes pädagogisches Profil zu entwickeln.

Rudolf Gessner - Елиминиран
страна : CDU
фракция: CDU
Нови избори: 2024
Докладвайте грешки в данните

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега