rahvaesindaja Sabine Freund

Gemeinderat sees Schönefeld - kõrvaldatud

Arvamus petitsiooni kohta NEIN zur Erhöhung der Elterngebühren in Schönefeld von bis zu 400%

Bürgerinitiative Schönefeld / Bündnis 90 die Grünen viimati muudetud 28.04.2016

Otsus põhineb grupi fraktsiooni otsusel
Olen nõus / valdavalt nõus .

Toetan parlamendis esitatud taotlust, kui on piisavalt teisi esindajaid liitub.
Ma pooldan avalikku arutelu tehnilises komitees.
Ma pooldan avalikku arutelu parlamendis / täiskogu istungjärgul.

Die gemeinsame Stellungnahme der Fraktion BIS/B90/DIE GRÜNEN zur Petition ist dem Kommentar des Fraktionsvorsitzenden Christian Hentschel zu entnehmen. Sie wurde von unserer Fraktion gemeinsam abgestimmt und entspricht in jedem Punkt meiner Meinung. Ich hoffe, dass die nochmalige Bearbeitung in den Fachausschüssen zu einem Beschluss führen wird, dem auch ich zustimmen kann.
Sabine Freund

Sabine Freund - kõrvaldatud
partei : Bürgerinitiative Schönefeld / Bündnis 90 die Grünen
Järgmised valimised: 2024
veebisait : www.gemeinde-schoenefeld.de/
Teatage vigastest andmetest

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd