Представител Wilhelm Schmitz

Изявление по петицията Ausbau Gehweg Hartegasse - Unterfeld - Breun

CDU, последно редактирано на 14.03.2017 г.

Съгласен съм/до голяма степен съм съгласен.
Подкрепям публично изслушване в техническата комисия.

Ich unterstütze den Bau eines Rad/Gehweges von Breun nach Hartegasse als eine Sinnvolle Maßnahme zum Schutz der Kinder und allen anderen Personen die diese Strecke nutzen.
Als Gemeinde und Kreistagsvertreter für Hartegasse und Umgebung weis ich aber auch, dass hier der Landesbetrieb zuständig ist und wir hier keinen direkten Einfluss haben. Wir müssen aber am Ball bleiben und die Forderung ständig erneuern.

Wilhelm Schmitz
страна : CDU
фракция: CDU
Нови избори: 2020
Докладвайте грешки в данните

Помогнете за укрепване на гражданското участие. Искаме да чуем вашите опасения, като същевременно останем независими.

Популяризиране сега