Contra

What are the arguments against the petition?

"und ebenso haben auch die Männer den natürlichen Verkehr mit der Frau aufgegeben" Welche Männer sollen das sein?!? Homosexuelle Männer haben gar keinen "Verkehr mit der Frau", den sie "aufgeben" können!! Das ist genauso ein Blödsinn, als ob man über einen Menschen, der nie im Leben geraucht hat, sagen würde, er habe das Rauchen aufgegeben und sei zum Nichtraucher geworden.

Source:

0.4

0 Counterarguments
Reply with contra argument

By publishing my post, I accept the terms of use and privacy policy from openPetition. Insults, defamations and untrue statements of fact are reported.

Help us to strengthen citizen participation. We want to support your petition to get the attention it deserves while remaining an independent platform.

Donate now