Region: Lenzkirch
Traffic & transportation

Behoud van de busroute van en naar Saig

SBG SüdbadenBus GmbH
587 Supporters 262 in Lenzkirch
100% from 190 for quorum
  1. Launched 14/07/2021
  2. Time remaining > 2 months

Vanaf december 2021 is het busbedrijf SüdbadenBus GmbH niet langer van plan om regelmatig bussen voor toeristen en bewoners naar ons luchtkuuroord Saig te rijden. Alleen het schoolvervoer dient nog plaats te vinden. Dat mag niet gebeuren!

Naast 800 inwoners worden ook onze vakantiegasten getroffen. We hebben het over 82.000 overnachtingen per jaar. Lokaal openbaar vervoer is gratis en populair bij vakantiegasten. Veel gasten laten hun auto bewust geparkeerd staan ​​om het milieu te sparen. In een tijd waarin alles draait om duurzaamheid is het stopzetten van de busroute onaanvaardbaar. Help mee om onze busroute te behouden met uw deelname.

Thank you for your support, Wolfgang Strauch from Lenzkirch

/petition/online/behoud-van-de-busroute-van-en-naar-saig/votes