Piirkond : Saksamaa
Pilt petitsioonist gegen Duenger der Bienen schadet
Loomade heaolu

gegen Duenger der Bienen schadet

Avaldaja ei ole avalik
Petitsioon on adresseeritud
Committee on Petitions (Petitionsausschuß)
196 Toetav

Petitsiooni esitaja ei esitanud petitsiooni.

196 Toetav

Petitsiooni esitaja ei esitanud petitsiooni.

  1. Algatatud 2013
  2. Kogumine valmis
  3. Esitatud
  4. Dialoog
  5. Ebaõnnestus

Das nicht so viele Bienen sterben durch Düngemittel die verboten werden müssten

Selgitus

Damit nicht so viele Bienen sterben

Täname Teid toetuse eest

Link petitsioonile

Pilt QR-koodiga

QR-koodiga ärarebitav lipik

lae alla (PDF)

arutelu

poolt-argumenti veel pole.

An den Imkerverein, schade, dass die Petition einfach nur die Zeit absitzt. Es nützt nix eine Petition zustarten, man muss auch was dafür tun. Ich war auf der Demo 18.1. in Berlin und habe 80 Stimmen gesammelt. Ich habe bei FB viele Imker und Vereine angeschrieben. Ich habe somit ein 1/5 dazu beigetragen. Ich bin sehr traurig, dass all das umsonst war...

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd