Bild zur Petition mit dem Thema: Keine Zusammenarbeit von Beyond Meat und Wiesenhof Keine Zusammenarbeit von Beyond Meat und Wiesenhof
  • Von: Nicole Blum mehr
  • An: Beyond meat
  • Region: America
    Kategorie: Tierschutz mehr
  • Status: Petition in Zeichnung
  • 56 Tage verbleibend
  • 23 Unterstützende
    5% erreicht von
    500  für Sammelziel

Keine Zusammenarbeit von Beyond Meat und Wiesenhof

Beyond meat möchte Ihre Produkte nun endlich auch in Deutschland verkaufen und bietet zu diesem Zweck der PHW-Gruppe zu der Wiesenhof gehört einen Exklusiv-Vertrag an. Da dieses Unternehmen eines der schlimmsten ist, die es im Bereich des Fleisch-Vertriebes gibt, möchte ich verhindern, dass dieser Zusammenschluss stattfindet. Wir hier in Deutschland wissen von dem Ruf Wiesenhofs und mir ist es deshalb unverständlich weshalb "Beyond meat" ausgerechnet mit diesem Unternehmen zusammenarbeiten möchte. Ich persönlich werde dieses Produkt unter diesen Umständen nie kaufen und ich hoffe wir bekommen ein paar Menschen zusammen die genau so denken. Vielleicht können wir diese Zusammenarbeit noch verhindern.

English: Beyond meat wants to sell their products here in germany, too. They chose the worst company of all to be their exclusive partner. Wiesenhof neither cares about animal rights nor about laws. They are in the media very often and there are so many scandals that I lost count. The latest one happened just a few days ago. I don´t understand how "Beyond meat" can work together with one of the worst companies regarding animal rights. I personally will not buy a single package of "beyond meat" if it is sold by "Wiesenhof" and I think I´m not the only one. Maybe we can change their minds if we stand together to show them, that we would never give money to "Wiesenhof" and that they need to change their decision if they want to sell their product here in germany.

Maybe we can change the mind of "Beyond meat" if they realize that it was a really bad decision to work together with the worst company ever, regarding animal rights. This is the latest scandal of "Wiesenhof". www.rbb24.de/wirtschaft/beitrag/av7/wiesenhof-recht-illegal-gerichtsentscheidung-verstoss.html

They don´t care about animals! They don´t care about laws!

They only care about money. But they will never get ours.

So please" Beyond meat" change your partner and look out for a better one if you want to sell your product here in germany. I was looking forward for the release in germany, but now I´m just disappointed. And so are all the vegans here in germany. Even most of the meat eaters don´t like that company. Please rethink your decision.

Im Namen aller Unterzeichner/innen.

Ettlingen, 15.04.2018 (aktiv bis 14.06.2018)

Debatte zur Petition

>>> Schreiben Sie das erste PRO-Petition Argument

>>> Schreiben Sie das erste CONTRA-Petition Argument