Piirkond : Russland
Loomade heaolu

Olympia 2014 in Socchi - Straßenhunde werden zur Zeit massenhaft getötet

Avaldaja ei ole avalik
Petitsioon on adresseeritud
Bundeskanzerlin Angela Merkel
35 Toetav

Petitsiooni esitaja ei esitanud petitsiooni.

35 Toetav

Petitsiooni esitaja ei esitanud petitsiooni.

  1. Algatatud 2014
  2. Kogumine valmis
  3. Esitatud
  4. Dialoog
  5. Ebaõnnestus

Hier sollte einfach mal seitens unserer Regierung klar dargelegt werden, dass man solche Handlunge nicht akzeptiert und der Tierschutz auch in einem Land wie Russland einzug halten sollte. Wenn man sich schon als Weltmacht aufspielt, dann sollte man sich nicht an den schwachen vergreifen.

Selgitus

Weil Tiere ein Bestandteil unserer Natur sind. Tiere können sich nicht wehren und sind auf unsere Gnade und Hilfe angewiesen. Ohne Tiere würde es um uns Menschen sehr schlecht bestellt sein.

Täname Teid toetuse eest

Link petitsioonile

Pilt QR-koodiga

QR-koodiga ärarebitav lipik

lae alla (PDF)

arutelu

poolt-argumenti veel pole.

vastu-argumenti veel pole.

Selle teema kohta lähemalt Loomade heaolu

12 231 allkirjad
61 päeva ülejäänud

Aidake tugevdada kodanikuosalust. Tahame teha Teie mured kuuldavaks, jäädes samas iseseisvaks.

Annetage nüüd