Reinstalling the Monarchy in Germany as a Constitutional Monarchy

Die Petition wurde wegen Nichtbeachtung der Nutzungsbedingungen gesperrt.
Petitionen, die gegen die Nutzungsbedingungen von openPetition verstoßen, werden beendet und sind nicht mehr öffentlich findbar.

Grund der Sperrung

Petitionen, die gegen die freiheitliche, demokratische Grundordnung verstoßen oder diese abschaffen wollen, werden beendet. Petitionen, die zu Hass und Gewalt aufrufen oder die Verbrechen des Nationalsozialismus billigen, leugnen oder verharmlosen, werden beendet. Petitionen, die das Grundgesetz in Frage stellen oder die Strafbarkeit von Volksverhetzung in Frage stellen, werden beendet. Petitionen, die sich gegen die Europäischen Menschenrechtskonventionen oder das Völkerrecht richten, werden beendet.

Text der Petition

I would like to propose a draft of a constitution that would not alter much of the existing Basic Law yet would reinstall the rightful heir of the hohenzollern to the throne. Currently I have made a draft of a constitution that could be used to reinstall the Monarch legally. This document is written in the world's lingua franca just so that it is better for world wide attention. This document could also be edited by the German people.

Here is a link to the Constitution: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vR5-X106aRCKuN_jR3DsKguAfb_uJTd6uYLMo5MKyt7Y6HFNh5olwXYxBbzhUKB9Xnpzl6150ZNlh83/pub

The hohenzollern royal family is responsible for the very creation of one German state. They have no reason not to be in power, it is not like the last Kaiser was a Hitler. In the form of a Constitutional Monarchy, like the rest of the european monarchies, this could be achieved without limiting democracy.